Retour & Terugbetaling

Wij hebben een retourbeleid van 15 dagen, wat betekent dat je 15 dagen na ontvangst van je artikel een retourverzoek kunt doen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de oorspronkelijke verpakking. U heeft ook de bon of aankoopbewijs nodig.

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via deze contactpagina. Als uw retour wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel en instructies over hoe en waar uw pakket moet versturen. Artikelen die zonder eerst een retourverzoek te doen naar ons teruggestuurd worden, worden niet geaccepteerd.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor retourvragen via onze contactpagina.

Schade en problemen
Controleer bij ontvangst van uw bestelling direct of alles in orde is en neem contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd of als je de verkeerde ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourbare artikelen
Sommige soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Bijvoorbeeld, op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals beautyproducten). Wij accepteren ook geen retouren voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem gerust contact op als je vragen of zorgen hebt over je specifieke artikel.

Spijtig genoeg kunnen wij geen retouren accepteren voor sale artikelen of cadeaubonnen.

Ruilen
De snelste manier om te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt terug te sturen en zodra de retour is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we je retour hebben ontvangen en geĆÆnspecteerd, en laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als het is goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcard dit verwerkt.

Inklapbare content

Ik zie mijn telefoontype er niet tussen staan. Hoe kan ik alsnog bestellen?

Stuur ons een bericht rechtsonder deze pagina via Messenger. Zo kunnen wij regelen dat u uw juiste telefoonhoesje krijgt van het formaat dat u zoekt.

Druk hier voor een cadeau šŸŽ

Gebruik kortingscode: KORTING5, voor 5 euro bij 2 producten naar keuze.

Wat is de levertijd?

Naar normale omstandigheden kunt u het pakketĀ binnenĀ 2-3 werkdagen bij u thuisĀ verwachten.

Door de hoge vraag naar onze producten kan het voorkomen dat de verzendingstijd wat langer duurt dan gebruikelijk. Alle prints die worden bedrukt moeten door onze kwaliteitschecks gaan omdat wij onze kwaliteit willen waarborgen en enkel tevreden klanten willen.Ā 

Verzending kan hierdoor tot uiterlijk 2 weken duren.Ā 

Hoe kan ik contact opnemen met Boerenartikelen?

Ons E-mailadres betreft:Ā 

Klantenservice@boerenartikelen.nl

U kunt ook contact opnemen met ons via onsĀ contactformulier

Ook kunt u ons contacteren via Messenger rechtsonder deze pagina.

Wat is het retourbeleid?

Dit kunt u op deze pagina vinden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn ā‚¬1,95.